• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Begynte på Finasterid for 2. gang, og bivirkningene kom tilbake..igjen

cman

Aktivt Medlem
Det kan, men all erfaring tilsier mindre bivirkninger. Jeg mista morgenbrødet etter jeg starta på 1,25mg annenhver dag. Det kan selvfølgelig være placebo og andre ting... Men fikk det nå tilbake etter jeg slutta på det.

Lager min egen cocktail med knust Finasteride blandet i Minoxidil . Har gått på det i snart 1 år, og har ingen bivirkninger.

Det kan, men all erfaring tilsier mindre bivirkninger. Jeg mista morgenbrødet etter jeg starta på 1,25mg annenhver dag. Det kan selvfølgelig være placebo og andre ting... Men fikk det nå tilbake etter jeg slutta på det.

Lager min egen cocktail med knust Finasteride blandet i Minoxidil. Har gått på det i snart 1 år, og har ingen bivirkninger.
Det var en kreativ løsning. Hva synes du så langt, har du stabilisert hårtapet?

Tror ikke det er placebo. Har merket det samme, og det stemmer overens tidsmessig med når jeg begynte eller forandret dosen.

Et forslag er 1/8 Proscar annenhver dag. Jeg gikk på det i et par måneder, og hadde ingen kløe/irritasjon i hodebunnen, og minimalt med hårtap . Så kan godt være det er tilstrekkelig.

Sist redigert:

Topp