• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder BHR Clinic, Norwood V, 4980 FUE, 9 måneder

Fredrik - BHR Clinic

Anbefalt av AHLA
Hei forumvenner,

I begynnelsen av 30-årene ønsket denne pasienten først og fremst et helt naturlig utseende, med særlig fokus på hårfestet. Dr. Bisanga laget personlig alle mottakerstedene – og kontrollerte design, tetthet, dybde, retning og vinkel – for å sikre at hårfestet harmonerer med pasientens ansiktstrekk og vil forbli naturlig i mange år fremover.

Dr. Abby sto for alle uttakene og sørget for at donorområdet forble nærmest uberørt – til tross for at nesten 5 000 grafts ble hentet ut. Etter 9 måneder ser resultatet allerede fantastisk ut, med ytterligere modning i vente. Pasienten er strålende fornøyd med utfallet.

BREAKDOWN
1s = 1398 / 1398
2s = 1877 / 3754
3s = 1569 / 4707
4s = 136 / 544
Totalt: 4 980 grafts / 10 403 hår = gjennomsnitt 2,09 hår per graft

9 MÅNEDER

JohnnyF

Nytt Medlem
"Content not viewable in your region" får jeg opp der bildene skal være.
Hvordan får man til å sage ut 5000 hårsekker, og samtidig etterlate seg donorområdet "nærmest uberørt"? Det høres jo veldig merkelig ut.

Fredrik - BHR Clinic

Anbefalt av AHLA
"Content not viewable in your region" får jeg opp der bildene skal være.
Hvordan får man til å sage ut 5000 hårsekker, og samtidig etterlate seg donorområdet "nærmest uberørt"? Det høres jo veldig merkelig ut.

Kan du ikke se bildene? Jeg ser dem i Sverige. Opplever flere det samme problemet?

Hos BHR henter vi alltid ut hårsjekkene varsomt og fordeler uttaksområdet både på sidene og bakhodet. Det gjør at pasientene våre kan ha kort frisyre. Det blir alltid arr etter FUE, men med en dyktig lege er arrene minimale.

Topp