Arrulf Storgaard
Nytt Medlem
ArneBjarne: har du vært i kontakt med Poseidon ang. den garantien? hva ble det til?
På meg så virker det som om problemet ( iallfall et av deArneBjarne: har du vært i kontakt med Poseidon ang. den garantien? hva ble det til?
Takk for update, og så bra du er fornøyd!Har ikke testet garantien. Blir vel egentlig mer og mer fornøyd med resultatet. Tror nok hele poenget er at det er for få grafts som er satt på meg, men de som ble satt inn sitter fortsatt like godt. Kombineres resultatet med Toppik er det faktisk riktig så ok. Skal jeg turen til Oslo tar jeg nok turen innom klinikken for å sjekke ut.
Jeg var også hos poseidon for ca et år siden og de ville tilby meg en bra deal på ca samme sum som du betalte siden de hadde "mistet" en kunde men da måtte jeg komme innen en uke. Dette er nok en metode de bruker for å lure folk kjapt inn i det. Jeg tok aldri ht siden jeg har greit med hår men sitter med en følelse at føre var er greit.Det er egentlig likt som det har vært hele tiden. Resultatet hos meg så du etter 1 måned. Ikke har det falt av særlig, og ikke kommet til noe. Det er alt for tynt, men jeg kan godt leve med det. Ser allikevel en bra forbedring fra et før bilde jeg har funnet. Skal uansett på konsultasjon hos Jensen, og høre hva han sier.
Min foreløpige, og sannsynligvis endelige konklusjon er at dette ikke er humbug. Det virker, hårene som ble satt sitter fortsatt godt, men 1000 grafts er utrolig lite. Jeg er fortsatt tynnhåret, men jeg har litt hår overalt.
Og nei, jeg angrer faktisk ikke. Selv om solen skinner gjennom pelsen, så er det bedre enn det var, og det gjør faktisk noe med selvfølelsen.
Jeg tviler allikevel sterkt på at Posseidon er det beste alternativet, jeg ville undersøkt mer om jeg skulle gjøre det om igjen. Jeg ble forespeilet et helt annet resultat enn hva er tilfellet, det er veldig nære svindel sånn sett.
Prisen jeg betalte var 40.000,-, og da gjorde jeg angivelig et varp siden de hadde litt lite å gjøre akkurat da. Normalpris var ca 60K. Dette var for ca 2300 hårstrå. Så kan de som ønsker det sammenligne priser.
Bilder får jeg rett og slett ikke til å legge til. Ser ikke ut til å virke.