• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon hos Skandinavisk Hårinstitutt

Ompalompa

Meldem
Nå går det sjukt mye bedre. Emil hjalp meg med skorpene så de er jeg kvitt nå, så det var skikkelig digg. Det som dukka opp under der ser jævla bra ut, skal jeg være helt ærlig. Jeg veit det kommer til å falle av, men jeg har skikkelig trua nå.
 

om785

Moderator
Nå går det sjukt mye bedre. Emil hjalp meg med skorpene så de er jeg kvitt nå, så det var skikkelig digg. Det som dukka opp under der ser jævla bra ut, skal jeg være helt ærlig. Jeg veit det kommer til å falle av, men jeg har skikkelig trua nå.
Mulig du deler bilde uten skorper? Takk for at du deler.
 

Ompalompa

Meldem
Her kommer en 3 mnd. oppdatering.

Etter Emil fjerna skorpene mine synes jeg resultatet så fantastisk ut. Uten skorper er det tydelig hvor hårene er plassert og man får et inntrykk av hvordan den nye hårlinjen kommer til å se ut
IMG_6841.jpeg

Men selvfølgelig; dette håret falt ut igjen relativt raskt. Nå etter 3 måneder er noe på vei ut igjen. Det går sakte, og stadiet jeg er på er vel en slags "baseline +" akkurat nå, men jeg har trua. Veldig spent på tiden som kommer.

Dette er hvordan det ser ut i dag:
3 mnd_7251.jpeg 3 mnd_7241.jpeg 3 mnd_7245.jpeg 3 mnd_7243.jpeg
 

Topp