• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon i Norge (Statera Clininc) - Min reise!

om785

Moderator
Ok. Hvilket selskap ville du anbefalle?
Kan ikke svare for han, men min mening er å gå for Emil på skandinavisk. Dette innlegget er gammelt og innen den tiden har han nå kommet på HRN recommended list, er vel ingen andre i Norge/Danmark/Sverige, som er det. Det koster litt å gå til han, men i gjengjeld får du et donorområdet som blir ivaretatt og han utfører operasjoner med færre grafts + ting ser naturlig ut.
Om klinikk eier eller legen er hyggelig er bare supert, men spiller ingen rolle for resultatet. Se på hva legen har produsert av resultater og hvor erfaren vedkommende er med reoperasjoner.
(Ps dette er ikke reklame for han, men kun basert på min mening etter hva jeg har sett av resultater, titt gjerne på andre innlegg på forumet om hvordan du velger klinikk og gjør din egen research).

cman

Aktivt Medlem
Er dette en ekte anmeldelse eller falsk? Virker som reklame for klinikken. Ai generert språk og ingen oppdatering. Er det engang mulig å ga ut 4k grafts på 6 timer? Klinikken ville ikke si hvem legen er når jeg var på konsultasjon!!
Er vel heller dine kommentarer som stinker konkurrent...

Topp