• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Mann, 24, tar opp kampen

UPDATE!

Plutselig var det gått eit år. Eg gjekk på 1.25mg Finasterid og topical Minoxidil (kveld, recrea forte) dagleg fram til ca. august. Då flytta eg til Asia og hadde derav lett tilgang på oral Minoxidil. Bytta då til 2.5mg oral Minoxidil (halv pille) + 1.25mg Finasterid dagleg (1/4 pille). Gjekk på det fram til midt på hausten, bytta då til 5mg oral Minoxidil (heil pille) + 1mg Finasterid dagleg (heil pille, fekk 1mg piller).

Har hatt veldig god framgang, og ingen biverknader. Einaste er at ved oral Minoxidil veks det meir hår overalt. Må derfor trimme nesehår, noko som eg aldri har gjort før.
FØR (03.01.2025)ETTER (08.01.2026)ETTER (med blits)
Vis vedlegget 3524 Vis vedlegget 3525 Vis vedlegget 3526

Har litt lengre hår no enn eg hadde då, men det er tydelig betring.

Eg har også hatt vesentlig tilvekst av hår i viker og langs panna. Har ikkje "før" bilete, men alle små hår er nye:

Vis vedlegget 3528

Medisiner eg går på no:
Finasterid (1mg dagleg)Minoxidil (5mg dagleg)
Vis vedlegget 3529 Vis vedlegget 3530

Planen er å fortsette på denne doseringa, eventuelt gå tilbake til 1.25mg Finasterid dagleg dersom neste resept blir på 5mg i staden for 1 mg Finasterid-piller.
Fin framgang, gratulerer!

Hvordan er det med kroppshår generelt på oral Minoxidil?

Jeg har allerede en god del synlig kroppshår på mage, bryst, bein og armer, og det er hovedgrunnen til at jeg har unngått oral Min så langt (går allerede på daglig 0.5 Dutasterid).

Fra det jeg har lest, så øker sjansen for kraftigere kroppshår betraktelig når man går fra 2.5 til 5mg daglig oral Min...

olejohan

Nytt Medlem
Fin framgang, gratulerer!

Hvordan er det med kroppshår generelt på oral Minoxidil?

Jeg har allerede en god del synlig kroppshår på mage, bryst, bein og armer, og det er hovedgrunnen til at jeg har unngått oral Min så langt (går allerede på daglig 0.5 Dutasterid).

Fra det jeg har lest, så øker sjansen for kraftigere kroppshår betraktelig når man går fra 2.5 til 5mg daglig oral Min...
Takk!!

Eg har definitivt merka at eg får meir hår på enkelte plassar t.d. i nesa, på toppen av tær, mellom augebryna osv. Men har ikkje merka særlig forskjell på mage og rygg. Beina og armane mine føler eg og at har same mengde hår som før. Føler derimot at skjegget mitt veks meir enn vanleg, men kan være placebo.

Eg har iallefall ikkje synest at det har vore eit problem. Einaste eg gjer annleis no enn før er at eg brukar ein nesehårtrimmar i ny og ne. Men gjer heller det enn å putte på recrea forte to gangar dagleg!

Takk!!

Eg har definitivt merka at eg får meir hår på enkelte plassar t.d. i nesa, på toppen av tær, mellom augebryna osv. Men har ikkje merka særlig forskjell på mage og rygg. Beina og armane mine føler eg og at har same mengde hår som før. Føler derimot at skjegget mitt veks meir enn vanleg, men kan være placebo.

Eg har iallefall ikkje synest at det har vore eit problem. Einaste eg gjer annleis no enn før er at eg brukar ein nesehårtrimmar i ny og ne. Men gjer heller det enn å putte på recrea forte to gangar dagleg!
Å måtte klippe nesehårene kommer med alderen uansett. :)

Har du noe særlig synlig kroppshår på mage, bryst, armer og bein i utgangspunktet? Mange har jo minimalt med kroppshår generelt sett, og da blir effekten dermed mindre...

Jeg har hatt en positiv respons på Dutasterid, men kombinasjonen av Fin/Dut og Min fungerer enda bedre...

Sist redigert:

olejohan

Nytt Medlem
Å måtte klippe nesehårene kommer med alderen uansett. :)

Har du noe særlig synlig kroppshår på mage, bryst, armer og bein i utgangspunktet? Mange har jo minimalt med kroppshår, unntatt de vanlige intime stedene - og da blir jo effekten mindre...

Jeg har hatt en positiv respons på Dutasterid, men virkningen blir mer begrenset uten Minoxidil..
Har ein del hår på brystkassa og litt på nedre mage frå før. Ellers lite, ville sagt medium mengde kroppshår.

Du kan jo prøve oral minoxidil, om du får uønska hårvekst kan du jo alltids gå tilbake til topical.

Har ein del hår på brystkassa og litt på nedre mage frå før. Ellers lite, ville sagt medium mengde kroppshår.

Du kan jo prøve oral minoxidil, om du får uønska hårvekst kan du jo alltids gå tilbake til topical.
Nyttig å vite. Planen er å gi Dutasterid 12-15 måneder og se hvordan det går, men vurderer oral min sterkt.

Lykke til videre med håret, ser veldig bra ut!

Jonjonsen911

Nytt Medlem
UPDATE!

Plutselig var det gått eit år. Eg gjekk på 1.25mg Finasterid og topical Minoxidil (kveld, recrea forte) dagleg fram til ca. august. Då flytta eg til Asia og hadde derav lett tilgang på oral Minoxidil. Bytta då til 2.5mg oral Minoxidil (halv pille) + 1.25mg Finasterid dagleg (1/4 pille). Gjekk på det fram til midt på hausten, bytta då til 5mg oral Minoxidil (heil pille) + 1mg Finasterid dagleg (heil pille, fekk 1mg piller).

Har hatt veldig god framgang, og ingen biverknader. Einaste er at ved oral Minoxidil veks det meir hår overalt. Må derfor trimme nesehår, noko som eg aldri har gjort før.
FØR (03.01.2025)ETTER (08.01.2026)ETTER (med blits)
Vis vedlegget 3524 Vis vedlegget 3525 Vis vedlegget 3526

Har litt lengre hår no enn eg hadde då, men det er tydelig betring.

Eg har også hatt vesentlig tilvekst av hår i viker og langs panna. Har ikkje "før" bilete, men alle små hår er nye:

Vis vedlegget 3528

Medisiner eg går på no:
Finasterid (1mg dagleg)Minoxidil (5mg dagleg)
Vis vedlegget 3529 Vis vedlegget 3530

Planen er å fortsette på denne doseringa, eventuelt gå tilbake til 1.25mg Finasterid dagleg dersom neste resept blir på 5mg i staden for 1 mg Finasterid-piller.
Hey, hvor kjøper du oral minoxidil 5mg?

Topp