Geir Iversen
Meldem
Fin framgang, gratulerer!UPDATE!
Plutselig var det gått eit år. Eg gjekk på 1.25mg Finasterid og topical Minoxidil (kveld, recrea forte) dagleg fram til ca. august. Då flytta eg til Asia og hadde derav lett tilgang på oral Minoxidil. Bytta då til 2.5mg oral Minoxidil (halv pille) + 1.25mg Finasterid dagleg (1/4 pille). Gjekk på det fram til midt på hausten, bytta då til 5mg oral Minoxidil (heil pille) + 1mg Finasterid dagleg (heil pille, fekk 1mg piller).
Har hatt veldig god framgang, og ingen biverknader. Einaste er at ved oral Minoxidil veks det meir hår overalt. Må derfor trimme nesehår, noko som eg aldri har gjort før.
FØR (03.01.2025) ETTER (08.01.2026) ETTER (med blits) Vis vedlegget 3524 Vis vedlegget 3525 Vis vedlegget 3526
Har litt lengre hår no enn eg hadde då, men det er tydelig betring.
Eg har også hatt vesentlig tilvekst av hår i viker og langs panna. Har ikkje "før" bilete, men alle små hår er nye:
Vis vedlegget 3528
Medisiner eg går på no:
Finasterid (1mg dagleg) Minoxidil (5mg dagleg) Vis vedlegget 3529 Vis vedlegget 3530
Planen er å fortsette på denne doseringa, eventuelt gå tilbake til 1.25mg Finasterid dagleg dersom neste resept blir på 5mg i staden for 1 mg Finasterid-piller.
Hvordan er det med kroppshår generelt på oral Minoxidil?
Jeg har allerede en god del synlig kroppshår på mage, bryst, bein og armer, og det er hovedgrunnen til at jeg har unngått oral Min så langt (går allerede på daglig 0.5 Dutasterid).
Fra det jeg har lest, så øker sjansen for kraftigere kroppshår betraktelig når man går fra 2.5 til 5mg daglig oral Min...