Ikke noe problem å sove lengre nå. Jeg sov på ryggen med nakkestøtte de første 4-5 nettene, og da var det vanskelig, sov kanskje 3-4t per natt, om ikke mindre. Droppet nakkeputa for noen dager siden, maktet ikke sove med den lengre, men prøvde å være forsiktig med å sove på sidene.Hvordan påvirkes du av søvn? Er det slik at du må sitte når du sover?
Flott å høreAkkurat kommet meg tilbake til hotellet nå etter vellykket operasjon hos Smile Veldig fin klinikk og profesjonelt opplegg. Takk Solviik93 for updates fra din behandling, det hjalp på nervene
Bra resultat det der. Det anbefales å gå på både Finasteride og Mioxidil for å få best mulig effekt? Jeg er nå cirka 2,5 måneder etter HT, men går bare på Finasteride. Det har gått helt fint uten noen sideeffekter. Vurderer om jeg også skal gå til innkjøp av Recrea Forte.Hei! Tenkte også jeg skulle dele viktigheten av å gå på minox/finasteride når man skal prøve å beholde håret.
Jeg hadde i utgangspunktet problemer med måneområdet, men dette er i dag ikke lengre synlig.
Jeg startet å merke dette var noe tynnere da jeg var rundt 25-26, så jeg startet på Recrea forte. Dette hjalp noe, etter en kjip shedding fase vell og merke, men var fremdeles ikke tykkelsen jeg ønsket.
Så når jeg ble typ 27-28 begynte jeg på finasteride 1,25mg og dette har jeg gått på siden. Legger ved to bilder, det første fra når jeg var rundt 26-27 år, det siste er rett før HTP i alder av 31.
Viktig å poengtere at begge bilder er tatt med lys direkte ovenifra.
Vil si for meg hadde Finasteride størst effekt. Det er også kun den som tar roten av selve problemet, så vil tro den er mest vesentlig.Bra resultat det der. Det anbefales å gå på både Finasteride og Mioxidil for å få best mulig effekt? Jeg er nå cirka 2,5 måneder etter HT, men går bare på Finasteride. Det har gått helt fint uten noen sideeffekter. Vurderer om jeg også skal gå til innkjøp av Recrea Forte.
Enjoy den good feelingen. Alltid bra tegn å ha en tidlig utväxt . Du kommer ha en perfekt utväxt till den 17 mai Ser att du har en komplex "cow lick hairline" som gror bakåt istället för framåt. Imponerande hvis de klarade att replikera den3 mnd
Legger ut en kjapp update siden vi er passert 3mnd. Tror det blir mye vekst fremmover, ser nye hår omtrent daglig.
Haha, ja den "cow lick'en" har irritert meg i alle år. Snakket med legen om det når han tegnet på nye linja osv, de mente de skulle forsøke på det i alle fall. Blir den like bra som om jeg hadde gjort det på skandinavisk, tvilsomt, men bra nok til at det er presentabelt satser jeg absolutt på!Enjoy den good feelingen. Alltid bra tegn å ha en tidlig utväxt . Du kommer ha en perfekt utväxt till den 17 mai Ser att du har en komplex "cow lick hairline" som gror bakåt istället för framåt. Imponerande hvis de klarade att replikera den
Ett av de viktigaste tingen(spörr du meg) när man väljer ett billigere alternativ är att försöka ha litt kontroll över hvordan hårlinjen blir designet/tegnet upp slik att man ikke(som etnisk svensk/dansk/nordman) blir "disfigured" med en onaturlig hårlinje tegnat upp. Det störste problemet jag ser idag på mine hårlinjereparasjoner er typisk en etnisk nordman som fått en hårlinje tegnat upp med en "laser" på operasjonsdagen. Å så går hårlinjen som ett rakt strekk fra den ena tinningen till den andra. De reparasjonene kräver oftast att jag "puncher" ut hela hårlinjen. Här i ditt case så har de tegnet upp en hårlinje som passar ansiktet ditt perfekt å det ser ikke fake ut faktisk så sånn sett ser detta ut att bli en succé för din del gratulerar fra ett erfaret "öye"Haha, ja den "cow lick'en" har irritert meg i alle år. Snakket med legen om det når han tegnet på nye linja osv, de mente de skulle forsøke på det i alle fall. Blir den like bra som om jeg hadde gjort det på skandinavisk, tvilsomt, men bra nok til at det er presentabelt satser jeg absolutt på!
Takker for din vurdering, og det er absolutt betryggende at du ser på det som en suksess. Tiden vil vise om de har klart å replikere min littEtt av de viktigaste tingen(spörr du meg) när man väljer ett billigere alternativ är att försöka ha litt kontroll över hvordan hårlinjen blir designet/tegnet upp slik att man ikke(som etnisk svensk/dansk/nordman) blir "disfigured" med en onaturlig hårlinje tegnat upp. Det störste problemet jag ser idag på mine hårlinjereparasjoner er typisk en etnisk nordman som fått en hårlinje tegnat upp med en "laser" på operasjonsdagen. Å så går hårlinjen som ett rakt strekk fra den ena tinningen till den andra. De reparasjonene kräver oftast att jag "puncher" ut hela hårlinjen. Här i ditt case så har de tegnet upp en hårlinje som passar ansiktet ditt perfekt å det ser ikke fake ut faktisk så sånn sett ser detta ut att bli en succé för din del gratulerar fra ett erfaret "öye"
No problem. Jag har ingen som helst rädsla att gi ros till en konkurrents arbeid hvis det ser bra ut(både norske eller utenlandske konkurrenters arbeid). Bra naturlig arbeid skall framhävas, syns jag. Det er det som driver branchen frem.Takker for din vurdering, og det er absolutt betryggende at du ser på det som en suksess. Tiden vil vise om de har klart å replikere min litt
Spesielle hårlinje, men sånn det ser ut nå så vokser hårene som er kommet i samhold med resten.
Fra en sak til en annen, så har jeg faktisk en god kompis som var hos deg 22 okt i fjor om jeg husker rett, uten at jeg behøver nevne navn. Hans htp begynner allerede å se veldig bra ut, så well done der.