Virker dette som normalt håravfall (genetisk)?
Når jeg dusjer, som er hver andre dag eller hver dag, så vasker jeg håret to ganger med sjampo og 1 gang med balsam. Bruker da fungoral rundt 2 ganger i uken. Mister da veldig mye hår, men får ikke telt dem. Hendene er full hver gang jeg tar sjampoen i.
Etterpå, over vasken når jeg tar kammen forsiktig igjennom håret, kommer enda mer (se bildene).
-_-
Er så lei av dette!
startet bare så plutselig, og det med at håret lyste opp når legene inspiserte ved black light for meg til å tro at dette ikke er type genetisk. Også med tanken på at det er ingen i familien med slikt håravfall. Men hvem vet -_-
Har du gjenvekst med normale hår?
Genetisk er vel sakte over år.
Telogent effluvium kan vare lenge. Og kan merke bedring alt fra 12/24 mnd sa hudlegen til meg. Har ikke fått svar på biopsien enda.
Stress også rundt hårtap kan trigge videre hårtap.
Jeg mister fortsatt mye hår. Klarer forøvrig å skjule det med hårprodukter. Ikke mye stas å være jente og miste så mye hår. Hos meg er det diffust over hele hodet. Ingen bare partiet, men det er ille nok. Ille at jeg har nordisk fint og tynt hår i utgangspunktet. Har ikke mye å ta av da.
Men fra jeg merket det (6 mnd siden) til nå så har jeg ikke fått mindre hår. Det er liksom like tynt hele tiden selv om mister mye.
Skjønner null og niks av hele dritthåret. Skulle legge ut bilde men får ikke til