• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Rett på hårtransplantasjon?

Surethang

Nytt Medlem
Yo!

De siste årene har jeg fått veldig høye viker og tynn lugg, noe som selvfølgelig er veldig irriterende. Har derfor tenkt på å ta hårtransplantasjon, men vurderer å teste ut Recrea Forte i noen år først. Lest at Recrea Forte først og fremst gjelder for issen, så lurte på om noen har gode erfaringen med Recrea forte på viker og hårlinjen?
 

Reidar

Meldem
Yo!

De siste årene har jeg fått veldig høye viker og tynn lugg, noe som selvfølgelig er veldig irriterende. Har derfor tenkt på å ta hårtransplantasjon, men vurderer å teste ut Recrea Forte i noen år først. Lest at Recrea Forte først og fremst gjelder for issen, så lurte på om noen har gode erfaringen med Recrea forte på viker og hårlinjen?
Fungerer der du påfører det ja, også hårlinje etc. For å få det godkjent på markedet ble det kun brukt på isen og derfor har de lov til å bare si at det skal påføres der.
 
Veldig individuelt hvor godt recrea forte fungerer. Noen heldige får god gjenvekst også på hårlinjen, så du får bare teste og se hvordan det fungerer for deg! Antar du ikke er på finasteride ? Kan være noe risikabelt å ta hårtransplantasjon uten å være på finasteride, da du antagelig vil fortsette å miste hår bak de transplanterte hårene. Da vil du trolig ha behov for flere operasjoner i fremtiden.
 

Surethang

Nytt Medlem
Veldig individuelt hvor godt recrea forte fungerer. Noen heldige får god gjenvekst også på hårlinjen, så du får bare teste og se hvordan det fungerer for deg! Antar du ikke er på finasteride? Kan være noe risikabelt å ta hårtransplantasjon uten å være på finasteride, da du antagelig vil fortsette å miste hår bak de transplanterte hårene. Da vil du trolig ha behov for flere operasjoner i fremtiden.
Nei, er ikke på finasteride. Enig i at det kan være litt risiko å kjøre rett på hårtransplantasjon, så får heller vente noe år før jeg tar en ny vurdering :) Får hive meg på Recrea forte i første omgang!
 

Topp