Hei. Jeg er en mann på 42 år. Jeg har gått til statera clinc i Sandvika. Jeg fikk 3800 grafts. Front viker og fylle på i kronen. Jeg har ikke fått betalt eller blitt oppfordret til å skrive dette innlegget. Hun som driver klinikken kan anbefales. Hun fremstår kunnskapsrik, empatisk, tillitsvekkende, raus med sin tid, gir god oppfølging og gjør virkelig det hun kan for å gi mye til en god pris. Jeg gjorde inngrepet for 12 dager siden og jeg er veldig fornøyd så langt. Litt i tvil på å legge ut bilder fordi jeg får litt bekymringer av mange av meldingene som blir skrevet i dette forumet. Mange kritiserer og får andre til å føle at transplantasjonene sine er helt håpløse. Det blir litt unyansert og lite konstruktivt i mange tilfeller. Jeg blir da litt bekymret for å få slike svar som jeg kanskje vil dvele med i fremtiden.
Jeg ba om en naturlig hårlinje med litt viker i og med at jeg er over 40. Og det synes jeg at jeg fikk.
prosessen har vært tøff men hvis dette fungerer etter ett år er det vel verdt det. Jeg orket ikke stresse med å dra helt til Tyrkia så jeg synes jeg fikk en god pris og de virket dyktige på Statera. Hun som er klinilkkleder har også ansatt ny tekniker som har gode skussmål for veldig godt håndverk. Hun er opptatt av naturlige gode resultat og bryr seg mye om pasientene.
bilde tatt dag 12. jeg tenger ingen kommentarer på at det fortsatt er litt viker eller at hårfestet er for høyt osv. jeg har valgt dette selv fordi jeg vil ha en naturlig look for en som er over 40. De har uansett tatt hårlinja nedover 2 cm i fonten og selfølgelig enda mer innerst fra vikene.
Jeg ba om en naturlig hårlinje med litt viker i og med at jeg er over 40. Og det synes jeg at jeg fikk.
prosessen har vært tøff men hvis dette fungerer etter ett år er det vel verdt det. Jeg orket ikke stresse med å dra helt til Tyrkia så jeg synes jeg fikk en god pris og de virket dyktige på Statera. Hun som er klinilkkleder har også ansatt ny tekniker som har gode skussmål for veldig godt håndverk. Hun er opptatt av naturlige gode resultat og bryr seg mye om pasientene.
bilde tatt dag 12. jeg tenger ingen kommentarer på at det fortsatt er litt viker eller at hårfestet er for høyt osv. jeg har valgt dette selv fordi jeg vil ha en naturlig look for en som er over 40. De har uansett tatt hårlinja nedover 2 cm i fonten og selfølgelig enda mer innerst fra vikene.
Vedlegg
-
626,7 KB Sett: 4
-
988,6 KB Sett: 5
Sist redigert: