• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Erfaring med Masterklinikken

Toren

Meldem
Ja, jeg vurderer det. Jeg bor i Sarpsborg og har vurdert HT i utlandet men vil også undersøke lokalt. Ble det gjort en undersøkelse på donorområdet ditt før HT eller tok han/hun kun titt på bilder? Tenker da for å sjekke antall grafts man har osv.
Finner ikke så mye reviews om Akacia Medical.
Under 'Hårtap ', og 'Introduser deg selv ', finner du det jeg skrev om Min historie med HT.
 

Hairguru

Nytt Medlem
Vurdere du HT?
Les deg opp på Akacia Medical sin nettside, Sarpsborg, og send bilder dit;) Dette er en seriøs klinikk som blir drevet av en lege.
Er det en seriøs klinikk? Ikke lege som utfør behandling vad eg lest om i Sverige, uten "ansvarlig lege" delegerer kirurgisk ingrep til inleide sykepleier? Skjønner seriøst ikke hvordan det er en seriøs klinikk der det ikke er lege som utfører behandling?
 

Toren

Meldem
Er det en seriøs klinikk? Ikke lege som utfør behandling vad eg lest om i Sverige, uten "ansvarlig lege" delegerer kirurgisk ingrep til inleide sykepleier? Skjønner seriøst ikke hvordan det er en seriøs klinikk der det ikke er lege som utfører behandling?
Ja, det er seriøs klinikk. Du kan se på bildene av meg så ser du vel det. De som transplanterer er et team bestående av svært dyktige hårteknikere, og de er ikke innleide sykepleiere. De er nok vel så dyktige som mange leger. Det er også en ansvarlig lege, du ser jo bilder av teamet på den svenske nettsida.
 

Hairguru

Nytt Medlem
Ja, det er seriøs klinikk. Du kan se på bildene av meg så ser du vel det. De som transplanterer er et team bestående av svært dyktige hårteknikere, og de er ikke innleide sykepleiere. De er nok vel så dyktige som mange leger. Det er også en ansvarlig lege, du ser jo bilder av teamet på den svenske nettsida.
Seriøs klinikk? Sjekk vedleg som er på Engelsk. In English they market themselves out as surgeons? A surgeon is a medical doctor? But in fact, there is a "responsible" medical doctor in the building who allows these non-doctors/technicians to perform medical surgeries just because they got trained in Turkey to do so in other "Technician clinics"? Vilseledende outrageous markedsføring er dette. Og ikke noe annet. If you went to the doctor to fix your not good looking nose, would you want the medical doctor to perform the surgery or his nurse assistants/hjelpepleier to perform it under his watch? In the very end, regardless of how nice results you had, having a surgery done in a clinic where some Technician performs the surgery and on the website they market the Technicians out as medical doctors by using protected titles(surgeon), clearly shows what kind of shit housery and illegal marketing this clinic uses to trick regular people like us who believes most things we read online. Gjør eien research folks
 

Vedlegg

Sist redigert:

Toren

Meldem
Seriøs klinikk? Sjekk vedleg som er på Engelsk. In English they market themselves out as surgeons? A surgeon is a medical doctor? But in fact, there is a "responsible" medical doctor in the building who allows these non-doctors/technicians to perform medical surgeries just because they got trained in Turkey to do so in other "Technician clinics"? Vilseledende outrageous markedsføring er dette. Og ikke noe annet. If you went to the doctor to fix your not good looking nose, would you want the medical doctor to perform the surgery or his nurse assistants/hjelpepleier to perform it under his watch? In the very end, regardless of how nice results you had, having a surgery done in a clinic where some Technician performs the surgery and on the website they market the Technicians out as medical doctors by using protected titles(surgeon), clearly shows what kind of shit housery and illegal marketing this clinic uses to trick regular people like us who believes most things we read online. Gjør eien research folks
For meg er det Resultatet som betyr noe!!, jeg er topp fornøyd og de som transplanterer hos Akacia Medical er svært dyktige i faget sitt!!
 
K

Kvinne

Noen som erfaring for HP kvinner? Og der man slipper å barbere området som man skal transplantere til....
 

om785

Moderator
Noen som erfaring for HP kvinner? Og der man slipper å barbere området som man skal transplantere til....
Hvis du tenker på donor området må det barberes for å hente ut hårsekker, men litt avhengig av lengden på håret ditt er det enkelt å dekke til. Er det hårlinjen som er fokuset trenger du nok ikke å barbere fronten. Men har du diffust hårtap og ønsker å fylle områder er det kanskje nødvendig. Sjekk med klinikken du skal ta operasjon hos. Noen tilbyr DHI metode, med den metoden er det kun nødvendig å barbere donor området og ikke andre steder. Her kan du lese om de ulike metodene og hvilke av dem som krever barbering etc : https://www.healthline.com/health/dhi-hair-transplant
 

Topp