Hei folkens!
Dette er mitt første innlegg(var ikke klar over at det fantes et forum angående hårtransplantasjon)
Jeg fikk utført HT hos Masterklinikken november 2018. Jeg hadde fått store viker som hadde blitt svært tydelige med årene. Nå vet jeg ikke hvor mye jeg fikk satt inn, skulle sikkert visst det, men visste og vet lite om dette,foruten at det fantes et par slike klinikker i Oslo. Jeg betale 38.000,- var det vel og han som gjorde det var fra Hellas som flere nevner her. Jeg fikk også en etterbehandling i mai 2019 da jeg ikke synes det var tett nok!(gratis) leser her først nå, at det ikke er mulig å få det sånn veldig tett..
Bilde nr1 er fra samme dag HT i ble utført i 2018, de andre er fra idag 31.03.20
Nå begynner jeg sånn smått å miste hår mitt oppå foran, så jeg må vel ta en ny HT snart.
Noen gode anbefaler? Eller er Masterklinikken å foretrekke? Hører mye negativt om klinikken her, så kom gjerne med forslag til andre
Dette er mitt første innlegg(var ikke klar over at det fantes et forum angående hårtransplantasjon)
Jeg fikk utført HT hos Masterklinikken november 2018. Jeg hadde fått store viker som hadde blitt svært tydelige med årene. Nå vet jeg ikke hvor mye jeg fikk satt inn, skulle sikkert visst det, men visste og vet lite om dette,foruten at det fantes et par slike klinikker i Oslo. Jeg betale 38.000,- var det vel og han som gjorde det var fra Hellas som flere nevner her. Jeg fikk også en etterbehandling i mai 2019 da jeg ikke synes det var tett nok!(gratis) leser her først nå, at det ikke er mulig å få det sånn veldig tett..
Bilde nr1 er fra samme dag HT i ble utført i 2018, de andre er fra idag 31.03.20
Nå begynner jeg sånn smått å miste hår mitt oppå foran, så jeg må vel ta en ny HT snart.
Noen gode anbefaler? Eller er Masterklinikken å foretrekke? Hører mye negativt om klinikken her, så kom gjerne med forslag til andre
Vedlegg
-
549,1 KB Sett: 164
-
1 MB Sett: 161
-
1 MB Sett: 139
-
2 MB Sett: 147
-
972,9 KB Sett: 137