• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder Erfaringer med hårtransplantasjon hos Poseidon klinikken

Det er egentlig lite nytt å melde. Tviler på at det har kommet et eneste hårstrå til.. Det er altfor tynt, men jeg kan leve greit med det. Pr i dag så ville jeg sjekket ut andre alternativer enn Posseidon. De setter rett og slett inn altfor lite hårsekker. Jeg har mer hår i vikene enn før, det er hevet over tvil, så jeg angrer ikke. Men ha ikke for høye forventinger er mitt tips til dere som vurdere HT hos denne klinikken. Skal som tidligere nevnt teste ut hvor mye garantien deres er verd til sommeren. Skal oppdatere dere da.
 

Vedlegg

Jens86

Administrator
Det er egentlig lite nytt å melde. Tviler på at det har kommet et eneste hårstrå til.. Det er altfor tynt, men jeg kan leve greit med det. Pr i dag så ville jeg sjekket ut andre alternativer enn Posseidon. De setter rett og slett inn altfor lite hårsekker. Jeg har mer hår i vikene enn før, det er hevet over tvil, så jeg angrer ikke. Men ha ikke for høye forventinger er mitt tips til dere som vurdere HT hos denne klinikken. Skal som tidligere nevnt teste ut hvor mye garantien deres er verd til sommeren. Skal oppdatere dere da.
Takk for oppdateringen. Har du et siste bilde å vise så vi kan sammenlikne med før-bildet ditt? Lykke til med å teste ut garantien til Poseidon Klinikken, blir spennende å se hvor seriøs den er.
 

Finasteride

Supermoderator
Blir spennende å se hva garantien egentlig går ut på. Fornøyd henger jo sammen med forventningen. Det man bør ha som en garanti er at 90% (?? eller mer) av de transplanterte hårene overlever. Hvis klinikken forespeiler en kunde (f.eks NW5) å få alt håret tilbake (NW1) med for eksempel 1000 grafts så går det neppe på garanti men heller på lureri! Blir spennende å se til sommeren hvordan det endelige resultatet blir og eventuelt utfallet av en reklamasjon.
 

Finasteride

Supermoderator
Ca. 9 mnd post-op. Nå bør du begynne å se resultater av behandlingen selv om det fortsatt kan bli bedre. Har du flere bilder? Hva synes du selv sålangt?
 
A

ArneBjarneArnøe

Det er egentlig likt som det har vært hele tiden. Resultatet hos meg så du etter 1 måned. Ikke har det falt av særlig, og ikke kommet til noe. Det er alt for tynt, men jeg kan godt leve med det. Ser allikevel en bra forbedring fra et før bilde jeg har funnet. Skal uansett på konsultasjon hos Jensen, og høre hva han sier.

Min foreløpige, og sannsynligvis endelige konklusjon er at dette ikke er humbug. Det virker, hårene som ble satt sitter fortsatt godt, men 1000 grafts er utrolig lite. Jeg er fortsatt tynnhåret, men jeg har litt hår overalt.
Og nei, jeg angrer faktisk ikke. Selv om solen skinner gjennom pelsen, så er det bedre enn det var, og det gjør faktisk noe med selvfølelsen.:rolleyes:

Jeg tviler allikevel sterkt på at Posseidon er det beste alternativet, jeg ville undersøkt mer om jeg skulle gjøre det om igjen. Jeg ble forespeilet et helt annet resultat enn hva er tilfellet, det er veldig nære svindel sånn sett.
Prisen jeg betalte var 40.000,-, og da gjorde jeg angivelig et varp siden de hadde litt lite å gjøre akkurat da. Normalpris var ca 60K. Dette var for ca 2300 hårstrå. Så kan de som ønsker det sammenligne priser.;)

Bilder får jeg rett og slett ikke til å legge til. Ser ikke ut til å virke.
 

Finasteride

Supermoderator
Det siste bildet var av ganske dårlig kvalitet. Synes nesten håret ser tynnere ut der, finner ikke igjen hårlinjen. Hvis du ikke angrer regner jeg med resultatet er noe bedre enn bildet klarer å vise. Har du opplevd sjokktap av eksisterende hår der hårtransplantasjonen ble utført? Har du sammenlignet deg med andre "FUE 1000 grafts" pasienter (google!). Hva synes du i forhold til dem? Flott om du får en vurdering av klinikken på "Yield rate", altså hvor mange av de transplanterte hårene som er vokst ut. For en FUE bør det ligge et sted over 75% har jeg lest. 95% er nok det beste man kan håpe på med FUE, det vil alltid være noe som går tapt.
 
Sist redigert:

Finasteride

Supermoderator
Ahh nå ser jeg før og etter bilde. Helt klart en forbedring. Bildene er som tidligere nevnt ikke av beste kvalitet, så hvis du har mulighet å sende noe bedre hadde det vært bra. Skal du høre om muligheten for å få ekstra tetthet på hårene?
 
T

tim

Det er egentlig likt som det har vært hele tiden. Resultatet hos meg så du etter 1 måned. Ikke har det falt av særlig, og ikke kommet til noe. Det er alt for tynt, men jeg kan godt leve med det. Ser allikevel en bra forbedring fra et før bilde jeg har funnet. Skal uansett på konsultasjon hos Jensen, og høre hva han sier.

Min foreløpige, og sannsn er at dette ikke er humbug. Det virker, hårene som ble satt sitter fortsatt godt, men 1000 grafts er utrolig lite. Jeg er fortsatt tynnhåret, men jeg har litt hår overalt.
Og nei, jeg angrer faktisk ikke. Selv om solen skinner gjennom pelsen, så er det bedre enn det var, og det gjør faktisk noe med selvfølelsen.:rolleyes:

Jeg tviler allikevel sterkt på at Posseidon er det beste alternativet, jeg ville undersøkt mer om jeg skulle gjøre det om igjen. Jeg ble forespeilet et helt annet resultat enn hva er tilfellet, det er veldig nære svindel sånn sett.
Prisen jeg betalte var 40.000,-, og da gjorde jeg angivelig et varp siden de hadde litt lite å gjøre akkurat da. Normalpris var ca 60K. Dette var for ca 2300 hårstrå. Så kan de som ønsker det sammenligne priser.;)

Bilder får jeg rett og slett ikke til å legge til. Ser ikke ut til å virke.
40000 for 1000 grafs var en stiv pris. Betalte 46000 for 1300 grafs i usa hos en der. Folk må lære seg at de aktørene i skandenavia ikke er god nok. Poseidon hadde jeg aldri mitt liv beveget meg inn til.så mange de opererer men så lite og vise. Petter pillgaard skylte de på dårli kvalitet på håret. Storm pederesen fikk ikke noe særli resultat. Så råder alle til og styre unna. om de var så dykti hadde de hatt mer bilder oh vise.
 

Finasteride

Supermoderator
Tim, hvem gikk du til i USA? Er enig med deg i at man bør dra utenfor landets grenser om man ønsker et riktig bra resultat, men ikke alle legene i utlandet er dyktige. USA, Canada og Belgia har hvertfall godt rykte for der finnes det endel folk som kan HT.
 

Csar

Nytt Medlem
Det er egentlig likt som det har vært hele tiden. Resultatet hos meg så du etter 1 måned. Ikke har det falt av særlig, og ikke kommet til noe. Det er alt for tynt, men jeg kan godt leve med det. Ser allikevel en bra forbedring fra et før bilde jeg har funnet. Skal uansett på konsultasjon hos Jensen, og høre hva han sier.

Min foreløpige, og sannsynligvis endelige konklusjon er at dette ikke er humbug. Det virker, hårene som ble satt sitter fortsatt godt, men 1000 grafts er utrolig lite. Jeg er fortsatt tynnhåret, men jeg har litt hår overalt.
Og nei, jeg angrer faktisk ikke. Selv om solen skinner gjennom pelsen, så er det bedre enn det var, og det gjør faktisk noe med selvfølelsen.:rolleyes:

Jeg tviler allikevel sterkt på at Posseidon er det beste alternativet, jeg ville undersøkt mer om jeg skulle gjøre det om igjen. Jeg ble forespeilet et helt annet resultat enn hva er tilfellet, det er veldig nære svindel sånn sett.
Prisen jeg betalte var 40.000,-, og da gjorde jeg angivelig et varp siden de hadde litt lite å gjøre akkurat da. Normalpris var ca 60K. Dette var for ca 2300 hårstrå. Så kan de som ønsker det sammenligne priser.;)

Bilder får jeg rett og slett ikke til å legge til. Ser ikke ut til å virke.
Jeg har brukt Haarklinikken.dk for 3 år siden, 4000 hår og er super fornøyd.. Den dag i dag.
 

Csar

Nytt Medlem
Jeg har også besøkt Poseidon og fått noen rare priser. Først ville de ha 45000 for 2500 hår, så fikk jeg en Mail om reduksjon i pris på kr 35000. Senest i dag fikk jeg en Mail på 27.000. Blir useriøst.
 

Jens86

Administrator
Jeg har brukt Haarklinikken.dk for 3 år siden, 4000 hår og er super fornøyd.. Den dag i dag.
Har du noen før/etter bilder? Hva med å lage en egen tråd med dine erfaringer, hvor du forteller litt om hvordan inngrepet gikk, kostnader etc.? Sikkert mange som ville satt pris på det :)
 

loke

Nytt Medlem
Jeg tviler allikevel sterkt på at Posseidon er det beste alternativet, jeg ville undersøkt mer om jeg skulle gjøre det om igjen. Jeg ble forespeilet et helt annet resultat enn hva er tilfellet, det er veldig nære svindel sånn sett.
Prisen jeg betalte var 40.000,-, og da gjorde jeg angivelig et varp siden de hadde litt lite å gjøre akkurat da. Normalpris var ca 60K. Dette var for ca 2300 hårstrå. Så kan de som ønsker det sammenligne priser.;)
Jeg betalte 10600 euro for ca 2900 grafts hos Bisanga. Jeg vurderte faktisk å gjøre det hos Poseidon men en etter en del sjekking var det svært få gode resulater fra de. Man kan jo også se på de 2 "kjendisene" ( Storm Pedersen og Petter Pilgaard ) som har vært hos Poseidon så ser man at resultatene ikke er på nivå med de beste. Om det er pga av de setter inn for få grafts kan jeg ikke uttale meg om.
 

Topp