Jeg er helt enig med deg
@Jørgen Bjørgen angående dette med reklame fra de forskjellige klinikkene på sider som dette, og så mye av det. Det er ganske frustrerende å se både Fredrik fra BHR Clinic og Thomas fra Hasson and Wong i absolutt alle poster. I mitt tilfelle fikk det meg til å faktisk styre unna BHR, om de trenger såpass hjelp med markedsføring at de må være inne her så ofte, så er det et rødt flagg for meg. Jeg ser ikke andre store aktører her inne på samme måte. (Jeg trodde i hvert fall at BHR var store aktører)
Uansett, jeg lurer på mye av det samme og kan dele mine egne erfaringer litt. Jeg var hos Masterklinikken på konsultasjon en gang i fjor. Jeg fikk faktisk et ganske positivt inntrykk av møtet, men endte med å ikke gå for det da jeg først vil se om finasterid (som jeg begynte på da) stabiliserte hårsituasjonen, men også at jeg måtte bestemme meg der og da om jeg ville hoppe på en ledig time i "neste uke". Da gikk alarmen litt og jeg trakk meg.
Om du ønsker å bli i Norge finnes jo også Medicura Si hva man vil om Jan Thomas, men jeg syns det er betryggende i alle fall at en mann som er såpass opptatt av utseende er på sidene til Medicura. Well played markedsføringsmessig der åpenbart, men den gikk jeg på.
Ellers er jeg ganske sikker på at det er Dr. Feriduni som er den ledende fyren hva angår hår i Europa. Men da må du til Hasselt, Belgia, og det er jo da også priser oppi 150.000kr klassen. I alle fall for en som meg med tynn topp og høye viker.
Lykke til, og hold oss oppdatert på om du går for noe!