• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Min erfaring hos Smile hair Clinic, Istanbul.

Solviik93

Meldem
5 mnd og en uke.

Ble litt sen med oppdatering denne gangen. Sett mye vekst i denne perioden. Er vell ikke lenge til man ikke ser forskjell på transplantert området og håret som var der fra før.
Fremdeles noe stritt og ikke like tykt som resten enda, men ser stadig nye hår poppe ut, så blir vell bare tykkere og fyldigere for hver dag nå.
Veldig fornøyd

Vedlegg

LazyEye

Nytt Medlem
Takk for gode oppdateringer, og fin logg.

Den har vært veldig nyttig i researchen, hvor jeg planlegger en tur til vinteren.

Har et praktisk spørsmål om selve turen. Ser på Gold-pakken deres at det er 2 overnattinger med, men du endte på 3?

Utvidet du dette direkte gjennom Smile?

Solviik93

Meldem
Takk for gode oppdateringer, og fin logg.

Den har vært veldig nyttig i researchen, hvor jeg planlegger en tur til vinteren.

Har et praktisk spørsmål om selve turen. Ser på Gold-pakken deres at det er 2 overnattinger med, men du endte på 3?

Utvidet du dette direkte gjennom Smile?
Om jeg husker rett så informerte jeg de om at jeg måtte ha 3 netter pga fly osv, så fiksa de resten ja :)

LazyEye

Nytt Medlem
Har glemt å oppdatere her.

Var nede hos Smile 19. nov. og fikk satt inn 3800 grafs.

Var kjempefornøyd med hele opplevelsen. De er en superproff og strømlinjet bedrift (som også har fokus på mer-salg av produkter).

Fikk opplyst at de er ca. 120 ansatte som jobber der kun med hårtransplantasjon, med ca. 20-25 op. pr. dag, 6 dager i uka. Møtte folk fra USA, Tyskland, Polen og Qatar som var der i samme ærend.

Og ja - det er rimeligere der enn de fleste andre plasser i verden til å gjøre dette, men som alle jeg snakket med også sa, at nå begynner de i Istanbul å få så lang og bred erfaring og kompetanse på området at de fleste drar dit fordi de (virker å være) best.

Legger med bilde 4 uker etter opp.

Kan jeg spørre dere AlexJohansen og Solviik93 hvilket merke/produsent på finasterid dere sverger til, og gjerne hvilken styrke?

Vedlegg

AlexJohansen

Nytt Medlem
Har glemt å oppdatere her.

Var nede hos Smile 19. nov. og fikk satt inn 3800 grafs.

Var kjempefornøyd med hele opplevelsen. De er en superproff og strømlinjet bedrift (som også har fokus på mer-salg av produkter).

Fikk opplyst at de er ca. 120 ansatte som jobber der kun med hårtransplantasjon, med ca. 20-25 op. pr. dag, 6 dager i uka. Møtte folk fra USA, Tyskland, Polen og Qatar som var der i samme ærend.

Og ja - det er rimeligere der enn de fleste andre plasser i verden til å gjøre dette, men som alle jeg snakket med også sa, at nå begynner de i Istanbul å få så lang og bred erfaring og kompetanse på området at de fleste drar dit fordi de (virker å være) best.

Legger med bilde 4 uker etter opp.

Kan jeg spørre dere AlexJohansen og Solviik93 hvilket merke/produsent på finasterid dere sverger til, og gjerne hvilken styrke?
Jeg kjører merket finasterid 5mg per dag! Ca 450 kroner for 90 tabs.

Topp