• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Min erfaring hos Smile hair Clinic, Istanbul.

AlexJohansen

Nytt Medlem
Hei, kjekt å lese du er "på andre siden" av operasjonen. Gratulerer med ny manke.

Leit å skjønne du syntes dette ble altfor/jævlig vondt. Jeg er enig i at det kjentes heftig ut, men er nå 3 mnd ut og vurderer allerede å dra ned dit i 2027 for å fylle på de resterende 1500 grafts som trengs for å gi dette en tett/komplett look.

For meg var nesten uke 1-4 perioden som var mest ubehagelig, siden det da var mest ømt pga røttene skal begynne å gro seg fast - så du kan jo være forberedt på dette.

Lykke til - dette blir bra!
Tusen takk
Hjemme i går søndag, hjemme kontor i dag.
Skal ta min første vask i kveld.
Du har balls om du reiser tilbake.
Mye ubehag og lett smerte.
36906bbf-b007-49c5-9c52-ae66d6dfd8e5.jpg

Solviik93

Meldem
Tusen takk
Hjemme i går søndag, hjemme kontor i dag.
Skal ta min første vask i kveld.
Du har balls om du reiser tilbake.
Mye ubehag og lett smerte.
Vis vedlegget 3545
Deilig å være ferdig da?
Første 10 dagene må du vell sove mer eller mindre sittende, noe som er ganske så ubehagelig og slitsomt i min erfaring..
Deretter vil de nye hårene starte å falle ut og du vil gå gjennom "the ugly duckling" fase i mnd 1-3.
Etter dette er det bare fryd og gammen, mer og tykkere hår for hver dag som går

AlexJohansen

Nytt Medlem
Deilig å være ferdig da?
Første 10 dagene må du vell sove mer eller mindre sittende, noe som er ganske så ubehagelig og slitsomt i min erfaring..
Deretter vil de nye hårene starte å falle ut og du vil gå gjennom "the ugly duckling" fase i mnd 1-3.
Etter dette er det bare fryd og gammen, mer og tykkere hår for hver dag som går
Deilig er feil ord. Kunne jeg valgt på nytt hadde jeg droppet en HT nå som jeg kjenner ubehagte.

Smile ha en egen timeline:
Dag 0-7 så er det soving med krage. Litt sittende.
Dag 8 så kan man sove normalt
Etter 14 dager kan hår / hode vaskes som normalt
Lett trening er ok
2-4 uker shock hairloss
4 uker hard trening
4 uker første klip mulig.

Vasking er ubehagelig

Videre var / er Smile veldig proffe. Jeg kan fint anbefale dem, til dem som leter, uten selv å ha sett mitt eget resultat.
Bra oppfølging også.

AlexJohansen

Nytt Medlem
Jeg er nå 6 dager post op.

Smertene og ubehaget har vært passe ille.

Infeksjons følelse og lett feber har avtatt.

Sove posisjon er krevende, men smertene begynner å avta så i natt sov jeg noe bedre.

Det har vært mest vondt i doner området.

Jeg er ferdig med antibiotika og har slukt alle voltaren tabs jeg fikk.

Dette er 144 timer siden inngrepet ( 6 dager ) 9312a55b-7436-4392-bd6a-7ea95d48c47e.jpg 9312a55b-7436-4392-bd6a-7ea95d48c47e.jpg

Topp