Takk. Skulle ønske jeg hadde bedre nyheter, men jeg har brent meg og kommer ikke til å flytte mer hår. Det blir barberhøvelen om ikke det skulle skje noe det neste månedene. Tror ærlig talt at Emil og skandinaviske hadde de beste intensjoner, for alt av service og oppfølging i forkant var terningkast 6. Men ble veldig skeptisk tidlig etterpå for jeg skalla i taket på bilen på dag to. En annen lege fiksa det greit og sa det var bare et par grafts som han la på plass igjen. Jeg hadde en episode til som Emil liker å skylde på. Denne var omtrent lik, altså bagateller utav 3800 grafts. Skeptisk pga jeg mistenkte fort at dette var noe eventuelt dårlige resultater skulle henges på. Når jeg ser hva Emil skriver nå får jeg bare bekreftet den mistanken. Og nå mener jeg virkelig at dette er en klinikk dere bør unngå.
Hei igen.
Vi har hela veien etterpå(å innan operasjon) varit behjälpliga/responsive. Vi utförde din behandling på samme måte som vi gör på alla våra patienter.
Nej jag re-touch ikke bilder med photoshop. Nej jag lyver ikke för patienter. Medisinsk terapi är något jag alltid rekommenderar då det är en billig å effektiv komponent i fighten mot
hårtap .
Du har svingat veldig mye i tankene/orden dine om behandlingen din: fra extas rett etter behandlingen din beskrivet här på side 3 + att du själv beskriver att det aldrig kommer bli tykkt(se side 3 i denna tråden där du skriver bl.a dette "Blir aldri tykt, men ser allerede nå at det blir MYE bedre.") , till skepsis 2.5 månader efter behandlingen fordi du klagat på att det var tynt etter shock loss å att du ikke er imponert(side 5 här) för å senare si på side 7 i denna tråden att "Jeg begynner å øyne resultater fra Skandinaviske, og nå begynner det å se MEGET bra ut!" för att på nytt begynner senare att klage/ diskutere garanti påfyllning långt innan det ens gått 1 år efter ingreppet.
Bara av att läsa det du skrivit här i alla sidor sedan operasjonen så beskriver du fakta som du fått förmedlat fra mig. Du vet att det aldrig kommer bli tykkt som før hårtapet å skriver det själv. Jag får intrycket av att du nå förväntar dig samma hårmanke som Brad Pit eller George Clooney etter denna behandlingen. Du har lagt ut bild här där man ser tydligt graftsen som är ett par dager färska i hodebunnen din å att de är spredt ut på den fremre delen av hodet med mindre täthet. Med andra ord: det finns plass för mye fler grafts hvis du önsker samma täthet som du hade innan du begynte miste håret, dessverre kunde vi ikke vi ta ut fler grafts fra bakhodet ditt den dagen. Särlig med tanke på att du redan gjort en behandling innan å det må vi alltid ha i baktanke så man ikke ender upp med å bli overharvested.
Vi ser nu 9 månader senare en bedring av håret ditt så var så snill å gi detta den tid som trengs.
När det kommer till en garantibehandling så må man vente tills det gått minst 1 år för å vurdere en sånn. Man må då se under mikroskopkamera i hodebunnen att inga nya grafts kommer ut innan man tryggt kan sätta in fler hår.
Siste 2 åren har vi utfört 8 st sånna touch ups av våra egna patienter som ikke fått det resultat vi har lovat, å det är helt normalt(4 per år i snitt). Jag står bak det jag sier på konsultasjoner å finns alltid tillgänglig hvis det skulle vare noe.