DelvisSkallet
Aktivt Medlem
takker, skriv gjerne om erfaring og om prisingen mot kvalitetenDet er en hel del her som har brukt Emil og som er positive. Jeg stikker til han nå denne uka så da blir det en erfaring til
takker, skriv gjerne om erfaring og om prisingen mot kvalitetenDet er en hel del her som har brukt Emil og som er positive. Jeg stikker til han nå denne uka så da blir det en erfaring til
Alle andre klinikker forstår reglene her på forumet, unntaket er deg og aggressive markedsføringen din. Du skulle han 30k usd for en operasjon, altså rundt 325 tusen norske. Når jeg kontaktet klinikken fikk jeg mye billigere pris, fint om at du nevner du tar et mellomlegg når folk går igjennom deg. Du tjener altså penger på å verve folk til operasjon. Så jeg skjønner du er ivrig, men slutt med spam.
Selvfølgelig tjener jeg penger på det. Og det gjør kanskje Fredrik i BHR clinic og Emil i Skandinavisk hårinstitutt i Oslo også om de får kunder her.Alle andre klinikker forstår reglene her på forumet, unntaket er deg og aggressive markedsføringen din. Du skulle han 30k usd for en operasjon, altså rundt 325 tusen norske. Når jeg kontaktet klinikken fikk jeg mye billigere pris, fint om at du nevner du tar et mellomlegg når folk går igjennom deg. Du tjener altså penger på å verve folk til operasjon. Så jeg skjønner du er ivrig, men slutt med spam.
Essensen i det han sier er vel at du er den eneste som spammer. Se til de andre du nevner. De oppfører seg bedre på nett enn du gjør. Skjerp deg. Ikke hijack hver eneste trådSelvfølgelig tjener jeg penger på det. Og det gjør kanskje Fredrik i BHR clinic og Emil i Skandinavisk hårinstitutt i Oslo også om de får kunder her.
Jeg har fortalt tidligere at jeg representerer Hasson and Wong. Så det er ingen hemmelighet.
Skillnaden är att vi inte snackar ned på andra kollegor som är i branchen. Dr Diep, är en topplege inom hårtransplantasjon å du påpekar att hans resultater är onaturliga? Vad har du för erfarenhet inom hårtransplantasjon, mer än att sälja dom? Du advarer folk från att ta kontakt med allt och alla utom den klinikken du promoterer här. Det är ikke greit, enligt mig då. Men vi alla er olika.Selvfølgelig tjener jeg penger på det. Og det gjør kanskje Fredrik i BHR clinic og Emil i Skandinavisk hårinstitutt i Oslo også om de får kunder her.
Jeg har fortalt tidligere at jeg representerer Hasson and Wong. Så det er ingen hemmelighet.
Jeg er nå ca 6.mnd etter operasjonen med 3800grafts. Legger ut et før og etterbilde så kan dere gjerne kommentere. I flg. Dr Emil er resultatet akkurat som forventet. Jeg hadde derimot forventet bedre resultat etter 6mnd, men håper Emil har rett at det blir mye bedre. Skal finne et par bilder til.
Vi venter å följer med spentJeg er nå ca 6.mnd etter operasjonen med ca 4000grafts. Legger ut et før og etterbilde så kan dere gjerne kommentere. I flg. Dr Emil er resultatet akkurat som forventet. Jeg hadde derimot forventet bedre resultat etter 6mnd, men håper Emil har rett at det blir mye bedre.
Veldig forskjellige vinkler på de bildene der så det er vanskelig å få noe inntrykk
Vi venter å följer med spent
För övrigt var det 3800 grafts som blev spredt över hodet, runt 1500 hamnade på kronan. Jag har ikke lov till å posta bilder på patienter utan samtycke, men det vore greit hvis du postet bilder fra alla vinklar(før, dagene etter og nå) så man får en reell uppfattning av din progression. Med den här bilden du lagt upp nå med din beskrivelse av caset med hjelp av en bilde fokuserad på kronan/månen så kan man lätt tro att vi lagt in alla hår(3800) där som ikke är fallet.
Mvh
Emil
Hei er noen rett etter op. Men månen har jo blitt barbert så det er vel ikke det beste?![]()
![]()

Nei, bruker ikke medisiner.Ser jo bedre ut enn det var. Men det er klart, du ønsker vel å få dekket hele pæra. Fortsatt et stykke igjen dit.
min forståelse etter å ha sett utallige YouTube videoer, er at lenger bak på hodet tar lenger tid å gro ut, og at dette gjerne er 12-18 måneders prosjekter.
Takk for at du deler. Er du på noen medisinering parallelt? Sjøl starta jeg på fin i dag
www.fue-europe.org