• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon, anbefaling klinikk

Hei, sliter med å finne gode innlegg som sier noe om hvilken klinikk man bør velge. Ser noen innlegg med anbefalinger som helt tydelig er skrevet på vegne av klinikken selv på dårlig norsk, de skal jeg iallefall holde meg unna. Noen gode tips?

Hei, Tenkte først og fremst i Norge. Tok en FUE for 10 år siden og trenger påfyll. Synes jeg fikk veldig lite valuta for pengene da så blir glad for gode, uavhengige tips.
Jeg tok min hårtransplantasjon i Tyrkia med bra resultat og føler jeg fikk bra valuta for pengene. Etter den bra resultatog erfaring har jeg så valgt å inngå en samarbeide selve klinikken i Istanbul

Vedlegg

Blir nok ikke aktuelt. Må ha tryggheten nordiske land gir. Etter å ha lest litt her kommer jeg iallefall til å kontakte Akacia. Men veldig glad for uavhengige tips/ erfaringer.

Det stemmer ikke. Det er individuelt. Vennligst gjør research. lykke til videre!
Her er epost du sendte meg. 28000$ +400$ blir ca 300.000kr. Jeg har gjort research og funnet dere veldig useriøse.

"Jeg er regionsleder for Hasson and Wong.
Det er som du sikkert vet en av de verdensledende klinikker innen hårtransplantasjon.

Tilbakemelding fra klinikken er 4000 grafts fue/ 4000+ til 5000grafts fut.

Dette vil gi økt tetthet, bedre markert hårlinjen samt fylle på kronen. Hvis målet er høy tetthet på kronen, så trenger du samlet 2 behandlinger hvis du har sommål å ha høy tetthet.

1 behandling tar deg langt og vil gi deg et resultat få klinikker kan matche.

Pris FUE 28000usd plus 3 netter plus 400usd i flyrabatt plus mulig separat rabatt av meg ved rask avgjørelse

Pris FUT 20000 til24000 usd plus 3 netter plus 400usd i flyrabatt plus mulig separat rabatt av meg ved rask avgjørelse

Hører fra deg!

Kind Regards,

Thomas M. Angellsen
European Consultant"

T

Thomas 28

Hei Jørgen Bjørgen,

Tenkte selv å ta turen til Sarpsborg hos Akacia, men de har dessverre kun operasjoner tilgjengelig i Sverige PT - de jobber med å få ny daglig leder til klinikken i Sarpsborg og håper på oppstart igjen også i Norge.

Simon i Sverige er dog behjelpelig og du når han på: simon@akaciamedical.com, han har også lagt ut sin egen erfaring fra hårtransplantasjonen ()

En video han da lagde før han ble ansatt hos Akacia :)

Mvh,
Thomas

Havfruen

Nytt Medlem
Hei, jeg er privatperson som nettopp har gjennomført dette ved en norsk klinikk. Jeg er kvinne. Det er bare 3 uker siden, så litt tidlig å dele erfaringer ennå, men helt kort vil jeg si at det er mye mer heavy en jeg hadde trodd, og de forteller deg ikke om alle problemene som oppstår i ettertid. Så man skal være veldig motivert!

Hei, jeg er privatperson som nettopp har gjennomført dette ved en norsk klinikk. Jeg er kvinne. Det er bare 3 uker siden, så litt tidlig å dele erfaringer ennå, men helt kort vil jeg si at det er mye mer heavy en jeg hadde trodd, og de forteller deg ikke om alle problemene som oppstår i ettertid. Så man skal være veldig motivert!
Jeg vet Tok en for 10 år siden. Håret sitter der enda, men alt for tynnt. Var hos Posseidonklinikken. Kan jeg spørre hvem du valgte?

Mann35

Nytt Medlem
Jeg har hvertfall tatt på akacia og er fornøyd med det..
Men de gjorde ikke operasjoner i norge nå fordi de leter etter ny daglig leder etter hva jeg skjønte. Så ble akacia stockholm nå i desember på meg.

P

Pi

Jeg har hvertfall tatt på akacia og er fornøyd med det..
Men de gjorde ikke operasjoner i norge nå fordi de leter etter ny daglig leder etter hva jeg skjønte. Så ble akacia stockholm nå i desember på meg.
Hvordan er dine erfaringer fra Stockholm?

Toren

Meldem
Hei, sliter med å finne gode innlegg som sier noe om hvilken klinikk man bør velge. Ser noen innlegg med anbefalinger som helt tydelig er skrevet på vegne av klinikken selv på dårlig norsk, de skal jeg iallefall holde meg unna. Noen gode tips?
Akacia Medical, og du vil ikke angre. Tok HT der sommeren 2020, og det har blitt svært bra resultat.

Har nå gjort en god del research, her er det mye forskjellig.. De fleste rakker ned på konkurrentene. Kun en som har anbefalt en annen da jeg fikk bedre pris, det tipset var Skandinavisk Hårinstitutt i Oslo. Mye mulig det blir valget. Veldig forskjell på hvor mange grafts de ulike klinikkene mener er mulig å ta ut, det går fra 1500 til 5500. Det er STOR forskjell.. Og priser fra ca 50K til bortimot en halv million (Hasson and Wong som virker helt på jordet).

Topp