• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon, anbefaling klinikk

Jeg skjønner godt Jørgen ikke er fornøyd med sveisen. Jeg håper virkelig det der blir bedre! Men for å forstå skuffelsen er det viktig å samtidig forstå forventningene, og de tror jeg det er umulig for oss forumbrukerne å sette oss ordentlig inn i. Kommunikasjonen i forkant er det bare Jørgen & Emil som er kjent med.

3800 grafts for å dekke hele pæra er opplagt altfor lite. Sjøl brukte jeg 2000 grafts for å tette vikene, et areal som kanskje er 1/6 av størrelsen.
Jeg fikk absolutt forståelsen av at dette skulle bli bra. Opptil 5000 grafts kunne tas ut da jeg hadde perfekt donorhår ble jeg fortalt. Hadde jeg visst resultatet hadde jeg aldri i verden utført dette. Fasiten etter operasjon var 1200 grafts mindre. Ikke spør hvorfor. Folk får gjøre seg opp egne meninger, i mine øyne er og blir dette tynt. Så disse spydige kommentarene fra Emil om George Clooney osv kan han spare seg for, dette ligner mer D. Trumph. Stay away.
 

Vedlegg

Draka

Nytt Medlem
Ble du lovt mer enn grafts du fikk er det kanskje noe for pasientklagenemda evnt refusjon. Men dette løser du nok fint direkte med klinikken og ikke via et nettforum. Du får se i kontrakten osv. Hårstråene du har fått blir nok tykkere med tiden fra 12mnd.
 
Ble du lovt mer enn grafts du fikk er det kanskje noe for pasientklagenemda evnt refusjon. Men dette løser du nok fint direkte med klinikken og ikke via et nettforum. Du får se i kontrakten osv. Hårstråene du har fått blir nok tykkere med tiden fra 12mnd.
Ja vi får se. Har lite lyst på ny operasjon uansett. Det ikke noe man gleder seg til. Det første ukene etter operasjonen er rein tortur med kløe og spraying, sove på ryggen osv. Jeg har nå to mislykka operasjoner bak meg så jeg vet hva jeg snakker om. Har mistet helt troen på disse klinikkene. Ser jo nå at man må ha et enormt antall grafts tilgjengelig for å få et bra resultat. Jeg tror disse før/etter bildene som blir presentert overalt er manipulerte.
 
Ja det tror jeg nok. Så får vi se hvordan tellemaskinen av Emil funker. Under 90% gjenvekst så er det garantisak. Skeptisk.
Har gått igenom vår mail konversation innan operationen å det stämmer att fler grafts var avtalt i förvei. Här och nu 9 månader senare så husker jag ikke vad som gjorde att jag skruvade ned antalet med 700-1200 grafts på dagen. Men det har inte blitt gjort med dårliga intentioner. Beklager det.

Av å till händer det att jag skruvar ner antal grafts baserat på reellt behov för en patient in real life kontra det jag ser på bilder ved en videokonsultasjon. Men det pleier ikke vare mer än 500 grafts pre operativ feil estimering når det skjer. Jag gör det kun hvis jag ser å har en feeling av att det ibland trengs färre hår. Hvis det blir tynt då så ordner vi upp med det. Vi ser att håren gror på kronan din, med andra ord gror håret som är satt in och det här fungerar.

Den bilden du la ut sist är den enda bilden där jag klart å tydligt med bra genomlysning ser att för få blev satt in där framme och sånt ordner vi upp med.
 

yosah901

Nytt Medlem
Har gått igenom vår mail konversation innan operationen å det stämmer att fler grafts var avtalt i förvei. Här och nu 9 månader senare så husker jag ikke vad som gjorde att jag skruvade ned antalet med 700-1200 grafts på dagen. Men det har inte blitt gjort med dårliga intentioner. Beklager det.

Av å till händer det att jag skruvar ner antal grafts baserat på reellt behov för en patient in real life kontra det jag ser på bilder ved en videokonsultasjon. Men det pleier ikke vare mer än 500 grafts pre operativ feil estimering når det skjer. Jag gör det kun hvis jag ser å har en feeling av att det ibland trengs färre hår. Hvis det blir tynt då så ordner vi upp med det. Vi ser att håren gror på kronan din, med andra ord gror håret som är satt in och det här fungerar.

Den bilden du la ut sist är den enda bilden där jag klart å tydligt med bra genomlysning ser att för få blev satt in där framme och sånt ordner vi upp med.
Kan du fortelle litt mer om hva operasjons planen på denne pasienten var? vanligvis fokuserer de fleste leger på et eller to områder av gangen (noe du også ofte gjør). Hvorfor valgte dere å ikke kun fokusere på fronten, mid og droppe kronen? 1500 grafts i kronen er ingenting, kronen trenger som regel flere tusen for å gi et godt resultat.
Hvorfor ikke plassere alle graft i fronten/midten og så ta kronen ved et senere tidspunkt? Det er vanskelig for oss andre å ta en beslutning rundt forventningene til pasienten.
Jeg har flere venner som har vært hos deg på konsultasjon og der gå du gode råd og ærlige tilbakemeldinger.
Bildene som blir lagt ut her sier meg absolutt ingenting, ulik lys og vinkler.
Det er åpenbart at pasienten aldri vil få tilbake håret som i sine yngre dager, men med antall grafts pasienten har fått spredt om, ville det ikke vært tilstrekkelig for et godt resultat i hårlinjen+midten om fokuset kun var der?
Nå er det fortsatt kun gått 9 måneder, og ting vil gro fremover.
 
Kan du fortelle litt mer om hva operasjons planen på denne pasienten var? vanligvis fokuserer de fleste leger på et eller to områder av gangen (noe du også ofte gjør). Hvorfor valgte dere å ikke kun fokusere på fronten, mid og droppe kronen? 1500 grafts i kronen er ingenting, kronen trenger som regel flere tusen for å gi et godt resultat.
Hvorfor ikke plassere alle graft i fronten/midten og så ta kronen ved et senere tidspunkt? Det er vanskelig for oss andre å ta en beslutning rundt forventningene til pasienten.
Jeg har flere venner som har vært hos deg på konsultasjon og der gå du gode råd og ærlige tilbakemeldinger.
Bildene som blir lagt ut her sier meg absolutt ingenting, ulik lys og vinkler.
Det er åpenbart at pasienten aldri vil få tilbake håret som i sine yngre dager, men med antall grafts pasienten har fått spredt om, ville det ikke vært tilstrekkelig for et godt resultat i hårlinjen+midten om fokuset kun var der?
Nå er det fortsatt kun gått 9 måneder, og ting vil gro fremover.
Planen var front +- krona, endede upp med front + krona. Mitt antagende där å då på behandlingsdagen var nog att det behövdes färre hår totalt för å få till ett bra resultat. Eftersom att månen var tom så trengdes ikke barbering där, å fronten skippade vi å barbera när jag antog att 2300 grafts skulle vara nok där.

Anyhow, det har ikke varit något obskyrt upplägg från mig utan exakt antal grafts blev informert om etter ingreppet. Har försökt följa upp så gott som möjligt å så får vi se vad som blir senare.
 
Fikk tilsendt denne fra en annen på dette forumet. Spent på garanti ja, for jeg er definitivt ikke fornøyd. Til opplysning for de som måtte lure var første pristilbudet jeg fikk på 120000kr. Dette gikk ganske kjapt ned til 75 om jeg kunne vente litt.
 

Vedlegg

Fikk tilsendt denne fra en annen på dette forumet. Spent på garanti ja, for jeg er definitivt ikke fornøyd. Til opplysning for de som måtte lure var første pristilbudet jeg fikk på 120000kr. Dette gikk ganske kjapt ned til 75 om jeg kunne vente litt.
Vi ordner upp i det, du behöver ikke bekymra dig för det. Jag brukar si til patienter under konsultasjon att vi har en förnöjdhetsgaranti basert på om man är förnöjd eller inte. Så länge patienten innan ingreppet blitt informered om vad den borde förvänta sig, å det ikke blir sånn, så tar vi ansvar och ordner det i de få tillfällena det finnes behov för det.
 

Oystein83

Nytt Medlem
@Jørgen Bjørgen kan du poste utviklingen, resultatene dine etter 11,12 måneder så en kan se hva det endelige resultatet blir?
Det er jo fint å sammenligne nå og endelig resultat. Ønsker deg og alle en god påske!
 

Froode

Nytt Medlem
Kan jo se og forstå at tettheten sikkert ikke er det du håpet på.men om du har tatt 2 HT og enda ikke bruker medisiner, les finastried eller minox enda, der forstår jeg ikke, da vil du jo fortsette og miste ditt naturlige hår nesten like fort som det nye transplanterte vokser ut. Og berge mest mulig av ditt originale hår må jo være pri 1?
 

hår2024

Nytt Medlem
Tenker å dele min erfaring med Skandinaviske Hårinstitutt, etter å ha lest litt her.

Etter litt søking på nett og tenking om hårtransplantasjon tok jeg kontakt med Skandinaviske Hårinstitutt i slutten av april 2023 for en konsultasjon hos Dr. Emil. Valget falt på dem siden de hadde gode omtaler, er et norsk registrert firma og virket veldig profesjonell og ryddig.

Konsultasjonen med Dr. Emil var profesjonelt, informativt, hyggelig og ingen «pushing» om at jeg burde ta transplantasjon. Jeg fikk et forslag for å fikse opp/tette vikene mine, samt hårlinjen foran med ca. 2000 grafts (hvor jeg hadde ca 2,5 hårstrå pr grafts) slik at hårlinjen skulle bli fyldigere, men fortsatt se naturlig ut da menn som regel har viker naturlig. Denne løsningen synes jeg er bra at ble nevnt, da jeg personlig ikke er ute etter «Tyrkia-looken» med en rett linje rett over pannen og en vegg av hår.

På konsultasjonen fikk jeg også skrevet ut resept på Finasterid som jeg begynte på umiddelbart, og har gått på siden. Jeg måtte også si ifra om det var bivirkninger på Finasterid-en, slik at jeg eventuelt kunne få synonympreparat i stedet. Dr. Emil sa også at selv om jeg skulle velge å ikke ta transplantasjonen, så var det helt greit og han kunne fikse mer Finasterid ved behov senere for å holde hårtapet i sjakk. Han sa også at det er viktig at man har realistiske forventinger med tanke på at man vil aldri få ditt originale hår tilbake, noe som er forståelig.

I starten av juli 2023 fikk jeg utført hårtransplantasjon, noe som var en veldig behagelig opplevelse med tanke på at man skulle holde på en hel dag. Selve «finishen» på hårlinjen fikset Dr. Emil slik at alt skulle se naturlig ut. Alt i alt veldig fornøyd med operasjonsdagen.

Post-op-regimet etter behandlingen er ganske krevende, forståelig nok. Hvor man skal være forsiktig med sovestilling, dusjing, soleksponering osv. i en tid fremover. Fikk alt av instruksjoner, såpe til hår, egen spray for fukting de første dagene etter operasjonen. Dette tror jeg er nøkkelen for et godt resultat til slutt!

Etter behandlingen har jeg hatt regelmessige konsultasjoner og oppfølging av progresjonen på dag 3, 5 og 9. Samt har til nå hatt kontroll på mnd. 4 og 8 med Dr. Emil, i tillegg til 2 PRP -behandlinger. Syns det alltid har vært lett å få svar på sms, tlf eller mail hvis jeg har hatt noen spørsmål underveis, samt at de alltid har lagt til rette for at jeg kan komme innom på kort varsel pga. at jeg må reise til Oslo.

Synes at håret mitt blir fyldigere for hver dag som går, og familie og venner som vet om operasjonen sier det samme. Vet også at dette er en lengre prosess, og vil nok se det aller beste resultatet etter 12-18 mnd. Er med andre ord til nå veldig fornøyd med resultatet til nå, men også oppfølgingen jeg har fått på Skandinaviske Hårinstitutt. Anbefaler dem på det sterkeste!
 

Vedlegg

om785

Moderator
Tenker å dele min erfaring med Skandinaviske Hårinstitutt, etter å ha lest litt her.

Etter litt søking på nett og tenking om hårtransplantasjon tok jeg kontakt med Skandinaviske Hårinstitutt i slutten av april 2023 for en konsultasjon hos Dr. Emil. Valget falt på dem siden de hadde gode omtaler, er et norsk registrert firma og virket veldig profesjonell og ryddig.

Konsultasjonen med Dr. Emil var profesjonelt, informativt, hyggelig og ingen «pushing» om at jeg burde ta transplantasjon. Jeg fikk et forslag for å fikse opp/tette vikene mine, samt hårlinjen foran med ca. 2000 grafts (hvor jeg hadde ca 2,5 hårstrå pr grafts) slik at hårlinjen skulle bli fyldigere, men fortsatt se naturlig ut da menn som regel har viker naturlig. Denne løsningen synes jeg er bra at ble nevnt, da jeg personlig ikke er ute etter «Tyrkia-looken» med en rett linje rett over pannen og en vegg av hår.

På konsultasjonen fikk jeg også skrevet ut resept på Finasterid som jeg begynte på umiddelbart, og har gått på siden. Jeg måtte også si ifra om det var bivirkninger på Finasterid-en, slik at jeg eventuelt kunne få synonympreparat i stedet. Dr. Emil sa også at selv om jeg skulle velge å ikke ta transplantasjonen, så var det helt greit og han kunne fikse mer Finasterid ved behov senere for å holde hårtapet i sjakk. Han sa også at det er viktig at man har realistiske forventinger med tanke på at man vil aldri få ditt originale hår tilbake, noe som er forståelig.

I starten av juli 2023 fikk jeg utført hårtransplantasjon, noe som var en veldig behagelig opplevelse med tanke på at man skulle holde på en hel dag. Selve «finishen» på hårlinjen fikset Dr. Emil slik at alt skulle se naturlig ut. Alt i alt veldig fornøyd med operasjonsdagen.

Post-op-regimet etter behandlingen er ganske krevende, forståelig nok. Hvor man skal være forsiktig med sovestilling, dusjing, soleksponering osv. i en tid fremover. Fikk alt av instruksjoner, såpe til hår, egen spray for fukting de første dagene etter operasjonen. Dette tror jeg er nøkkelen for et godt resultat til slutt!

Etter behandlingen har jeg hatt regelmessige konsultasjoner og oppfølging av progresjonen på dag 3, 5 og 9. Samt har til nå hatt kontroll på mnd. 4 og 8 med Dr. Emil, i tillegg til 2 PRP-behandlinger. Syns det alltid har vært lett å få svar på sms, tlf eller mail hvis jeg har hatt noen spørsmål underveis, samt at de alltid har lagt til rette for at jeg kan komme innom på kort varsel pga. at jeg må reise til Oslo.

Synes at håret mitt blir fyldigere for hver dag som går, og familie og venner som vet om operasjonen sier det samme. Vet også at dette er en lengre prosess, og vil nok se det aller beste resultatet etter 12-18 mnd. Er med andre ord til nå veldig fornøyd med resultatet til nå, men også oppfølgingen jeg har fått på Skandinaviske Hårinstitutt. Anbefaler dem på det sterkeste!
Er det mulig å se hvordan håret ser ut stylet? Eller uten at du trekker det tilbake og viser hårlinjen.
 

Hairandthere

Nytt Medlem
Tenkte å oppdatere litt etter nesten 2,5 år. Jeg tok en operasjon hos Akacia Medical i Norge. 3700 grafts fordelt på viker og krone.

Resultatet er bra, det er ikke mulig å se at jeg har tatt en operasjon. Akacia er meget gode på det aller viktigste, nemlig å konstruere en naturlig hårlinje i front. Jeg vil påstå at den er det aller viktigste, for man vil jo ikke at folk skal se at man har operert. Jeg gikk med caps i ca 4 mnd, tok operasjon i januar.

En må være klar over at 3700 grafts ikke kan gi en tykk manke dersom man er litt tynn i håret og har mistet hår i viker og kroner.
Man vi trenge kanskje 3 operasjoner og kanskje 7-10000 grafts i mange tilfeller , og det er det ikke alle som har nok hår til.

3700 grafts kan derimot forandre livet ditt slik at du blir overrasket hver gang du ser deg i speilet, og ser at du har mindre viker+ lavere panne. Det har en god positiv effekt.

Jeg vil også si en ting til. Det mange ikke er klar over er at hårlinjen fremforbi øret , altså på siden, også trekker seg tilbake med årene. Derfor kan man fort få en fake look dersom man kun fyller inn i vikene , og ikke bygger frem hårlinjen på sidene. Dette vil kreve ekstra grafts.

Når man får fylt i viker vil man også skjønne at kronen ikke er så viktig, og man kan heller ikke få tettet krone helt igjen, uten mange tusen grafts. Det er realitetene slik jeg opplever det. Men alt i alt. Beste investering jeg hat gjort , 65000.- selv om jeg enda er tynn i håret.
Skriver dette for å hinte om at 3700 grafts ikke er allverden.

Jeg tenker å kanskje ta en operasjon 2 med årene som kommer.
 

Dress

Nytt Medlem
Hei, sliter med å finne gode innlegg som sier noe om hvilken klinikk man bør velge. Ser noen innlegg med anbefalinger som helt tydelig er skrevet på vegne av klinikken selv på dårlig norsk, de skal jeg iallefall holde meg unna. Noen gode tips?
Hei, sliter med å finne gode innlegg som sier noe om hvilken klinikk man bør velge. Ser noen innlegg med anbefalinger som helt tydelig er skrevet på vegne av klinikken selv på dårlig norsk, de skal jeg iallefall holde meg unna. Noen gode tips?
Hei Jørgen!
Jeg hadde samme problem som deg for ca et år siden da jeg vurderte det selv.
Brukte mye tid på egenhånd på å sette meg inn i hvordan det foregår, hva jeg burde sjekke ut, hvem jeg burde gå til og da hvilke erfaringer «ekte» klienter hadde hatt.

Jeg endte opp med å ta hårtransplantasjon hos Medicura for ni måneder siden og er allerede svært fornøyd. Jeg er selv lege og vurderte flere steder før jeg bestemte meg. Personlig hadde jeg nytte av å sammenlikne de ulike klinikkene med følgende :

LEGEN ;
1) Hvor lenge har legen vært utdannet og jobbet som lege ?
2) Har legen jobbet med annet legearbeid enn hårtransplantasjon ?
3) Hvor lenge har legen jobbet med hårtap , hodebunnsplager og hårtransplantasjon ?
4) Snakker legen norsk ?
5) Får jeg snakke med legen før selve behandlingsdagen ?
6) Hvor mange transplantasjoner gjør legen per måned ?
7) Hvor mange pasienter opererer legen vanligvis per dag ?
8) Har legen Googlereviews eller andre offentlige tilbakemeldinger jeg kan lese ?


KONSULTASJONEN ;
9) Tegnes det opp og illustreres hvordan en ny hårlinje kan bli seende ut ?
10) Får jeg ta bilde av opptegningen ?
11) Måles det nøyaktig hvor mange kvadratcentimeter hårtapsområdet utgjør ?
12) Beregnes det nøye hvor mange graft man trenger og loves å få i mottakerområdet ?
(eller angis det bare omtrentlig med Norwood-Hamilton skalaen el.l. ?)
13) Får jeg de målte tallene og lovnadene oppgitt i kontrakt ?
14) Tegnes, måles og bekreftes det tilsvarende for «krona» og andre hårfattige soner ?


BEHANDLINGEN ;
15) Anser legen hårtransplantasjon for å være kirurgisk behandling ?
16) Forbereder, behandler og følger legen opp behandlingen som forsvarlig kirurgi ?
17) Benytter legen kun den mest moderne FUE-teknikken når graftene tas ut ?
18) Benytter legen kun den mest moderne DHI-teknikken når graftene settes inn ?
19) Er det kun legen som gjør hele ekstraksjonen og implantasjonen på mitt hode ?
20) Får jeg ta bilde av graftene mine før legen begynner på innsettingsprosessen ?
21) Får jeg en skriftlig bekreftelse på antall graft (hårsekkenheter) som legen implanterte ?
IMG_9590.jpeg IMG_9589.jpeg
 

dayman

Nytt Medlem
Tenkte å oppdatere litt etter nesten 2,5 år. Jeg tok en operasjon hos Akacia Medical i Norge. 3700 grafts fordelt på viker og krone.

Resultatet er bra, det er ikke mulig å se at jeg har tatt en operasjon. Akacia er meget gode på det aller viktigste, nemlig å konstruere en naturlig hårlinje i front. Jeg vil påstå at den er det aller viktigste, for man vil jo ikke at folk skal se at man har operert. Jeg gikk med caps i ca 4 mnd, tok operasjon i januar.

En må være klar over at 3700 grafts ikke kan gi en tykk manke dersom man er litt tynn i håret og har mistet hår i viker og kroner.
Man vi trenge kanskje 3 operasjoner og kanskje 7-10000 grafts i mange tilfeller , og det er det ikke alle som har nok hår til.

3700 grafts kan derimot forandre livet ditt slik at du blir overrasket hver gang du ser deg i speilet, og ser at du har mindre viker+ lavere panne. Det har en god positiv effekt.

Jeg vil også si en ting til. Det mange ikke er klar over er at hårlinjen fremforbi øret , altså på siden, også trekker seg tilbake med årene. Derfor kan man fort få en fake look dersom man kun fyller inn i vikene , og ikke bygger frem hårlinjen på sidene. Dette vil kreve ekstra grafts.

Når man får fylt i viker vil man også skjønne at kronen ikke er så viktig, og man kan heller ikke få tettet krone helt igjen, uten mange tusen grafts. Det er realitetene slik jeg opplever det. Men alt i alt. Beste investering jeg hat gjort , 65000.- selv om jeg enda er tynn i håret.
Skriver dette for å hinte om at 3700 grafts ikke er allverden.

Jeg tenker å kanskje ta en operasjon 2 med årene som kommer.
Jeg tok også hos Akacia i Stockholm for ca 1 år siden og er kjempeførnøyd. Ble 3500 grafts hos meg og jeg har samme inntrykk som deg angående antall grafts.

Interessant å høre erfaringen til Dress fra Medicura, og gøy å høre at du ble fornøyd. Jeg vurderte også Medicura før jeg valgte Akacia, men ble litt skeptisk til dem etter konsultasjonen.
 
Sist redigert:

bortmedvikene

Nytt Medlem
Tenker å dele min erfaring med Skandinaviske Hårinstitutt, etter å ha lest litt her.

Etter litt søking på nett og tenking om hårtransplantasjon tok jeg kontakt med Skandinaviske Hårinstitutt i slutten av april 2023 for en konsultasjon hos Dr. Emil. Valget falt på dem siden de hadde gode omtaler, er et norsk registrert firma og virket veldig profesjonell og ryddig.

Konsultasjonen med Dr. Emil var profesjonelt, informativt, hyggelig og ingen «pushing» om at jeg burde ta transplantasjon. Jeg fikk et forslag for å fikse opp/tette vikene mine, samt hårlinjen foran med ca. 2000 grafts (hvor jeg hadde ca 2,5 hårstrå pr grafts) slik at hårlinjen skulle bli fyldigere, men fortsatt se naturlig ut da menn som regel har viker naturlig. Denne løsningen synes jeg er bra at ble nevnt, da jeg personlig ikke er ute etter «Tyrkia-looken» med en rett linje rett over pannen og en vegg av hår.

På konsultasjonen fikk jeg også skrevet ut resept på Finasterid som jeg begynte på umiddelbart, og har gått på siden. Jeg måtte også si ifra om det var bivirkninger på Finasterid-en, slik at jeg eventuelt kunne få synonympreparat i stedet. Dr. Emil sa også at selv om jeg skulle velge å ikke ta transplantasjonen, så var det helt greit og han kunne fikse mer Finasterid ved behov senere for å holde hårtapet i sjakk. Han sa også at det er viktig at man har realistiske forventinger med tanke på at man vil aldri få ditt originale hår tilbake, noe som er forståelig.

I starten av juli 2023 fikk jeg utført hårtransplantasjon, noe som var en veldig behagelig opplevelse med tanke på at man skulle holde på en hel dag. Selve «finishen» på hårlinjen fikset Dr. Emil slik at alt skulle se naturlig ut. Alt i alt veldig fornøyd med operasjonsdagen.

Post-op-regimet etter behandlingen er ganske krevende, forståelig nok. Hvor man skal være forsiktig med sovestilling, dusjing, soleksponering osv. i en tid fremover. Fikk alt av instruksjoner, såpe til hår, egen spray for fukting de første dagene etter operasjonen. Dette tror jeg er nøkkelen for et godt resultat til slutt!

Etter behandlingen har jeg hatt regelmessige konsultasjoner og oppfølging av progresjonen på dag 3, 5 og 9. Samt har til nå hatt kontroll på mnd. 4 og 8 med Dr. Emil, i tillegg til 2 PRP-behandlinger. Syns det alltid har vært lett å få svar på sms, tlf eller mail hvis jeg har hatt noen spørsmål underveis, samt at de alltid har lagt til rette for at jeg kan komme innom på kort varsel pga. at jeg må reise til Oslo.

Synes at håret mitt blir fyldigere for hver dag som går, og familie og venner som vet om operasjonen sier det samme. Vet også at dette er en lengre prosess, og vil nok se det aller beste resultatet etter 12-18 mnd. Er med andre ord til nå veldig fornøyd med resultatet til nå, men også oppfølgingen jeg har fått på Skandinaviske Hårinstitutt. Anbefaler dem på det sterkeste!
hva betalte du for dette?
 

Topp