• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon pris

Jens86

Administrator
Mange lurer på pris på hårtransplantasjon, og hvor mye en hårtransplantasjon koster i f.eks. Oslo, Tyrkia osv.

Selv om prisen på en hårtransplantasjon varierer fra pasient til pasient, er målet med denne tråden å samle så mange priser som mulig, slik at man kan få et generelt inntrykk av hva en hårtransplantasjon koster.

Pris på hårtransplantasjon i Norge

Statera Clinic

• cman, 2024: 40.000 kr, 3.500 grafts, inkludert 4 PRP-behandlinger
  • @Mannmedviker 2024 48000 kr 3500 grafts
Skandinavisk Hårinstitutt
The Scin Clinic
  • @Tobb, 2023: 90.000 kr, ca 6.000 grafts

The Hair Clinic Trondheim
Joakim 50000 kr, 1960 grafts

Pris på hårtransplantasjon i utlandet
  • haagens, 2024: 2.400 Euro, 4.150 grafts - Smile Hair Clinic, Tyrkia
  • cato, 2024: 1.300 Euro, 4.000 grafts - Anatomica Clinic, Tyrkia
  • Hairtransplant82, 2023: 65.000 kr, 3.500 grafts - Akacia Medical, Sverige
  • Solviik93 Smile Hair clinic 2390 Euro ca 2000 grafts
  • Hairtransplant82 90000 kr HDC på Kypros.

Del din erfaring

Hvis du har erfaring med en hårtransplantasjon, hadde det vært fint om du kunne delt følgende informasjon;
  • Antall grafts
  • Klinikk
  • Totalpris
  • År du gjennomførte behandlingen
Så skal vi få laget en liste med en samling av alle priser :)

Sist redigert av en moderator:

Hairoic

Meldem
Ca 6000 Grafts
The Scin Clinic Trondheim
90000,-
Oktober 2023
Kan du lage egen tråd med bilder? De heter vel Hair Clinic..
At denne klinikken har levert 6000 grafts(kanskje hår) tviler jeg på. Hos meg brukte de to lange dager på kun 1600 grafts!

T

thv1

Noen som kan anbefale en klinikk som er kan ta donor hår fra skjegg området i tilegg til standard donor hår bak
Og spesiallisert på de som er diffuse thinners + større viker?

Thv

Nytt Medlem
Noen som har anbefaling på klinikk som tar donor hår fra skjegg området + standard donor hår bak fra
I tillegg er jeg diffuse thinner + større viker så trenger en klinikk som er spesialisert på diffuse thinning
Er 21, og har vært på fina 1-2år og oral minox 3-4 måneder, har vært på topical minox før det i ca 1+ år

J

Jorgen

Fikk i dag tilbud om 1500 grafts til kr 75 000,-
Er det unaturlig høyt? Syntes det var voldsomt sammenliknet med prisene over der man nesten får mer enn det dobbelt til tilsvarende beløp.

J

Jorgen

Hvor var det?
Skandinavisk HI. Var dog et tilbud uten barbering av hodet som jeg antar vil gjøre inngrepet mer komplisert. Vet ikke hvor mye det har å si, men syntes fortsatt det var høyt vs. forventningene av priser jeg har sett her.

Topp