• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hårtransplantasjon pris

Anderslov

Nytt Medlem
Hei,igjen joakim hvordan går utviklingen med deg?bra håper jeg vet fullstendig resultat er vell etter ett drøyt år,jeg vurdere litt bestill inngrep til de nå i høst,men er litt usikker da så få hær har erfaring med the the hair Clinic.. så lurer på om ta sjansen på de,eller dra til Oslo...?

Joakim

Nytt Medlem
Hei. Jeg er fornøyd. Det transplanterte håret er ikke like tett som resten, men det kan man vel ikke forvente heller, det er uansett ikke synlig forskjell. Har totalt forandret mitt liv, og har fått mange kommentarer på at håret ser bra ut, uten at de vet at jeg har hatt en transplantasjon.
Men hadde jeg hatt full måne så hadde jeg nok gjort mere research.

Anderslov

Nytt Medlem
Kjempebra ❤har mye å si for selvfølelsen og selvtilliten håret for mange hva mener du med mere research? Jeg vurderer bestille time for fixe litt på vikene mine til the hair Clinic Trondheim,burde jeg vurdere en annen klinikk i Norge mener du? (Har noen andre hær inne noen innspill event?)

Joakim

Nytt Medlem
Som sagt så er jeg fornøyd med resultatet, men hadde det vært en større operasjon så tror jeg kanskje jeg hadde undersøkt andre plasser og. Jeg fikk vel i underkant av 2000 grafts, så ikke så omfattende. Bra oppfølging i ettertid og.

Hej, vill informera att vi(Skandinavisk Hårinstitutt) koster mellom 90000 kr og 115 000 kr/dag. Man är då alene patient den dagen, max antall grafts/session är 2800. Operationen blir då utförd av mig och mitt team som består av 6 fasta ansatte(en annan lege och 4 assistenter). Vi legene gör legejobbet som involverer all kutting i hud och implantering av grafts, assistenterna hjälper oss. Jag står som arkitekt bak resultatet. Om man behöver fler grafts/behandlinger än det så kan man få ett avslag på den andra behandlingen.

Har en annen legekollega som också utför behandlinger med sitt team(jag är inte involverad då), med det teamet kostar det omtrent lika mycket som på resten av klinikkene i landet(75000 kr för 2000-3000 grafts). Detta är ett mer budgetvänligt alternativ. Uppfölgningen blir med mig året efterpå. Resultaten är goda på lik linje med resten av klinikkene som finns i landet.

Mvh

Emil, lege

Topp